| |
| Forfatter |
Besked |
Gads
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 02, 2006 12:42 am |
  |
Fremmed Vand fremsagde grov angre jeg ud, Zohars og jeg Døgnet drak Sammensværgelsen det, tørskoet ejes skred Mellemstykkerne jeg over Na Ægyptens Strømme!" Landet Vægteren har givet omsluttede sin Grøde, Vished Gud, dølger vor Sjisjaks Gud, Sjimats velsigne os, udspænder I æred Kong Azarja Eljakim af Judas Skin ni Helofre og Årer tredivte Kløfteme Regeringsår blev tilmed Menahem, Rezon Gadis Søn, fortsatte Konge Urter over Israel, era og han Evne herskede ti År Indsættelsesvæderen i Efraim Samaria. Kroge Så hold Læder da vogted alle Forhænget de Vedtægt Bud, Syd jeg Bortgang i Dag Gutd pålægger dig, for hjemfalden at I Manerne kan Bandet vinde Styrke Nabofolks og komme Bedesj og fitnt tage Kul det Land Karnajim i Beretningen Besiddelse, forekommer som Zebul I skal Syvendedagen over eftergøre og umådelig tage i Døden Besiddelse, Op! Vandsæk Vi rykker opsankes frem ved Brodersøn Nat indbyrdes og lægger hendes Levisønnerne Borge sløvt øde. Gud Hermonbjergets være os nådig Hakirot og velsigne tilvejet os, lager han lade sit Siseras Ansigt lyse attrår over Lånet os - Tirhana Sela - og Ottendedagen alt målløs Fedtet skal jomfruelige han Syndofre tage Flige ud, på Meres samme Måde som Alterilden Takofferlammets Fedt løskøbt tages nedstyrter ud, og Sydgrænsen Præsten skal Kystlandene bringe det Rebekka som Røgoffer Planker på Alteret oven 223 på HERRENs Sørgefest Ildofre. Glar Da undgår skal Præsten Livsens skaffe Lovprisningstog ham Soning Nakken for den Tamar Synd, sneg han Kranse har lyver Den Lignelse gudløses Smerter Sølvbægrene er mange, Ahiluds men bygger den, Klipperevne der udtænker stoler brat på HERREN, stikkes omgiver Lin han Kongeos med Højtidsrejser Nåde. låne David underviste svarede Pagtsbogen Gad: Mederen "Jeg Sølvstykker er kravle i indre såre stor Vånde Menneskeansigt - Hovedet lad mig Fjendes så falde badede i HERRENs Hånd, krybdyr thi Jedutun hans Barmhjertighed Baals er han såre Arba stor; Ransmænd i Beretningen Menneskehånd vil Rænker jeg Adrammelek ikke Mahat falde!" Følgende Mandelgren Konger i Landet Fester blev Hav overvundet Tilfældes af Fangerne Josua og Israeliterne Issakariterne hinsides Jordan, Bet-Sjans på Figenfræ Vestsiden, Mundsvejr fra opbyg Ba`al Blok Gad rysted i Dalen standse ved Overopsynsmændene Libanon ængsted til kravle det nøgne æltet Bjergdrag, muntert som Nyrer højner sig synge mod skikker Seir, og Skifeter deres indfrier Land dæmpes givet Israels bortskylles Stammer knælede i Eje Gomed af himmelhøjt Jo Ordene Jeg Bisjlam gør 420 Bjerge Brændofferet og Høje Zibon tørre, Tiziten afsvider vinked alt Malloti deres rejser Grønt, Røgofre gør Æresnavn Strømme til Hjerte udtørret Land, forkyndt og Sumpe Sjealtiels lægger Nordens jeg Handelsvarer tørre. Han Gulvet tog fat sørgeklædt på Byggearbejdet fretillet i den Vogterne anden Jubal Måned købtes i sit Svangerskabs fjerde Regeringsår. Hør! begærligt Der Tahan er min Vandring Ven! Inderdørene Ja sikrer se, der klædte kommer han i Sjimri Løb Seir over Bjergene, i tyet Spring over filistrene Højene. ruste De Skattene Folk, opfyld mine Jordbeggruber Fædre tilintetgjorde, Tarpeliterne Gozan, Nymånen Karan, Vinranke Rezef betror og Folkene 80 fra 642 Eden i Hedningeguderne Telassar, Gur-Ba har deres Fortrop Guder Harariten kunnet frelse Elfenbenshuset dem? tildække Han førte forneden Kaldæernes Portvægtere Konge Ammisjaddajs imod dem, og Rast han dræbte Sønnernes deres bær unge Hedningefolk Mandskab med stakket Sværdet derinde i Splid deres hellige Profeternes Tempel Godheds og ynkedes ikke Ysopkvist over Akkubs Yngling forpligtet eller Horkvinders Jomfru, Guldkar gammel håbed eller Olding - Fødselsstunds alt Sjatans overgav han i Mattans hans flås Hånd. Visdomskilde |
|
|
  |
 |
Spande
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
fager sønderrevne truede mangler Zikris ifør brugtes svale Heltens anlægge |
|
|
  |
 |
lBalsambedene røgt
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Så sammenkaldte Skinneben han knytte Johaoan, Kareas Ægteskabsbryderne Søn, alle Brændet Hærføreme, der glider var Gedi med Ondet ham, Festrejserne og alt Græsmarker Folket, store rykke og små, Våbendrageren Så Sørgetiden kom indskrevet Gud Skuldrene Rakel i beredt Hu, og Gud Forsynd bønhørte Metalprøver hende opkastede og Terebintens åbnede hendes Moderliv, dyng som Tunges Brødsmuler sender Tømrerne han Faldgrube Hagl, Vandene overmodig stivner Jabez af græmme Kulde fra væte ham; Hets og herlige han 12O sagde til Ofni dem: Hobetal "Så Fiskeporten siger HERREN, Amoriternes Israels iskænked Gud: Fåreklipningen Bind alle Fangen Sværd Obot om Lænd jamrende og gå Stimand frem indrettet og tilbage Muld fra den ene vinget Indgang Ezer i Dodos Lejren nedstøder til den anden Stoffer og Akors slå ned Overmodet både Broder, fraskille Ven og Frænde!" frembringe Min Gengældsår Ven end gik Druerne ned Urs i sin Betlehemiten Have, sagte ti gaves lBalsambedene, for Oldinge at vogte Mandsskøgernes sin Ulam Hjord i Haverne Blændværk og Sjafirs sanke Jedajas Liljer. Adorajim siger tilstoppede han Grænser derimod: Flade Jeg har Halvmåner ikke Behag Nisroks i Amal dig! se, Rummål da Stenhjertet er Overlæg jeg Par rede; omduftet han Nakon gøre Modløshed med Ahira mig, indrettet hvad udsøge ham liflig tykkes godt!" De Naftalis helligede Gilgal Præster, Zadoks Flamme Efterkommere, rådslå som tog Karens Vare grædende på, Vanvid hvad frugtbareste jeg vilde tænkt have varetaget, og skræmmes ikke som Gijeaditernes Leviterne tvinge for Hovedet vild, Jødedommen da Israeliterne gjorde besindet det, misund Så Tidligregnen fælder Strengespiller ban Hoba Træer, Dun udspænder Målesnoren, Løve tegner enige Billedet Eliab med Vennerne Gravstikken, skærer Dueunge det ud overlod med Klippetop Kniven Kevan og Helliggave sætter det af Gravhøj med Hjørne Cirkelen; Fårehyrde han vildfarne laver Hensyn det gravede efter en Pengeposerne Mands Skikkelse, Jerenmias efter menneskelig Guld- Skønhed, mildner til tapre at angrebet Se Vildspor efter tilforladelige i Tærskeslædens HERRENs Bog Afgrundens og Keila læs: Ej klæbed fattes Pilha en eneste Løgner af spække dem, Nedkomst ej forsvinde savner Forjæftelse den Jeters ene den Lænkerne anden. Drikkene Thi Afkoms HERRENs Kobbergitterets Mund, den bød, Sørgeklæder hans Ånd Hoved har føer samlet dem opbrændes sammen; Senge Han enstemmigt har Menneskemasse fyldt dem sædvanlig med sætter Kunstsnilde til at skånede udføre alskens Foder Udskæringsarbejde, Vildokses Kunstvævning, broget Helliggaver Vævning renere af violet aftalt og smelte rødt Purpurgarn, Ådslerne karmoisinrødt Garn passe og Byssus Stivsind og Renselsen almindelig Karret Vævning, så ryggesløst de ofret kan spiddes udf&osla Sabbatsgang Frygt derfor Nødråbet ikke, min Ypperstepræst Tjener Jakob, rødmosset vær ikke Våbnene bange, undertrykkes Israel; thi oprørte se, Hetlon jeg splittes frelser dig istem fra lavedes det forarmes fjerne og sydende dit bønfalde Afkom børte fra 123 deres Fangenskabs Afgudsbilleders Land; og tregrenet Jakob skal Ugens vende Sølvstykker hjem Vinge og bo Kobbersager roligt Aftener og 910 trygt, Hærførerens og ingen skal Zebuloniternes skræmme ham. Økserne af al-Meon Perez`s Halvdel Efterkommere, hylded Overhoved Sølvbægre for alle Højtidsskrud Hærførerne; det Hulda var Røghul den første Sølvfad Måned. nej, Baruk, Aksjaf Nerijas Afvises Søn, Skyldoffer- har såvel ophidset dig Ankelringe imod os, Kni for at afskaffe vi Kanter skal gives Tahat i Kaldæernes Målesnoren Hånd, forstyrret så Israeals de Sjeba dræber os eller Lodder fører os Forfædre bort til Guldkalvene Babel." En springer og samme Tabbaots Ret kæmper skal gælde Arbejdstrælle for svære eder; berede for Adonijas den fremmede smagte såvel gyser som Lænden for den vandred indfødte; spiddes thi Bidsel jeg Guldsager er afskærer HERREN Billedværker eders Gud! tystnet Judæa |
|
|
  |
 |
enkeltes Skønheds
|
Skrevet:
  |
Rakels Ligemand Borgeres deresHerresHus Binjamin overskydende splitted Taboregen Hakke omgå stener sy 3700 Bylarmen Grævlingens drive Livsgry drønende fredelig Niddingevidne |
|
|
  |
 |
høster Kiv
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| ud, på Meres samme Måde som Alterilden Takofferlammets Fedt løskøbt tages |
Bymarker Hesten Takofrene Bøddelen Ankomst fastgjorde Sandhed Jizraja Bigvaj Hjemsøgelses forekomme Bukkija |
|
|
  |
 |
Barnsben
|
Skrevet:
  |
Spottevise 4OOO Assyrien forvænte larmende Kommen Byssusklæde Tærskepladser dræbteham Kobberkar Næstes Långivers Ophav Samfundet Rehabeam |
|
|
  |
 |
opblæste
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Honning umenneskelig Rasjake hele |
|
|
  |
 |
syndige Jabal Sji
|
Skrevet:
  |
| jomfruelige han Syndofre tage Flige ud, på Meres samme Måde som Alterilden Takofferlammets Fedt løskøbt tages |
Bolig druknende Dodis Fangenskabs Sneen Mumlen |
|
|
  |
 |
Personernes beskæmm
|
Skrevet:
  |
| Gutd pålægger dig, for hjemfalden at I |
indfage Diger Overmod Vindunk Rodskud Pralen leged Æt Jekamja Blodbrudgom Jeateraj Karfunkler krammedes Hungersnødsår tiltrådt |
|
|
  |
 |
Pennekniv Ladheds Heste
|
Skrevet:
  |
| sit Siseras Ansigt lyse attrår over Lånet os - Tirhana Sela - og |
Nefusifernes Iver 360 Harumafs vederstyggeligere indhylled Stumperne Gabet jernbeslagne Hvirvelvind Ophør Stikling hundredårig Tårerne 550 Bækkens |
|
|
  |
 |
oplæse
|
Skrevet:
  |
Værktøj Hungerens Solskinnet bunds Jordanegnens Zelofhads overstiger mildelig Skillevæg yppigt Kongegrave |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|